Banca Națională a României (BNR) intenționează să achiziționeze servicii pentru realizarea „unui concept creativ privind identitatea vizuală a Băncii Naționale a României”.
Contractul presupune standardizarea logo-ului băncii centrale și a identității vizuale a BNR, precum și realizarea unui „Manual de identitate vizuală” a instituției.
Valoarea estimată a contractului, fără TVA, este de 185.484 lei (peste 41.000 de euro), iar termenul pentru finalizare este de 12 luni de la data atribuirii contractului sau de la emiterea ordinelor de începere a serviciilor.
Contractul va fi finanțat din fonduri proprii.
Câștigătorul contractului trebuie să îndeplinească mai multe condiții. Una dintre ele este ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani să fie egală sau mai mică de 370.968 de lei. Firma trebuie să demonstreze că are experiență similară, și să prezinte un portofoliu de servicii similare „(realizarea de manuale de identitate corporate, nu de produs)”.
Modalitatea de desfășurare a procedurii de atribuire este de tip „offline”, iar tipul procedurii este „cerere de ofertă”.
Citește și Supărare la BNR după ce ANI „a deconspirat” unde își țin banii Mugur Isărescu și adjuncții săi