Prima pagină » Magazin » LAS FIERBINȚI, sezonul 2. Aproape 3 milioane de români s-au uitat la dinamul sexual al lui Celentano

LAS FIERBINȚI, sezonul 2. Aproape 3 milioane de români s-au uitat la dinamul sexual al lui Celentano

LAS FIERBINȚI, sezonul 2. Aproape 3 milioane de români s-au uitat la dinamul sexual al lui Celentano
După ce în primul sezon "Las Fierbinti" a înregistrat cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, episodul difuzat aseară de ProTv, 11 octombrie, a adus un record de audiență pentru serialul de comedie

După ce în primul sezon „Las Fierbinti” a înregistrat cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, episodul difuzat aseară de ProTv, 11 octombrie, a adus un record de audiență pentru serialul de comedie. Potrivit cifrelor de audiență transmise de postul de televiziune din Pache, aproape 3 milioane de români au urmărit serialul „Las Fierbinți” în minutul de maximă audiență – 20.59, cuceriți de irezistibilul Celentano (Adrian Văncică) și invenția sa care smulge hohote de râs: hidrocentrala sexuală.

Datele mai arată că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro Tv a înregistrat cu „Las Fierbinți” o medie de 11,8 puncte de rating și 26,1% cotă de piață, în vreme ce Antena 1, principalul competitor obținea valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,6 puncte de rating și 10,1 % cotă de piață.

Și pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 10,1 puncte de rating și 19,6 % cotă de piață, față de Antena 1 care avea doar 4,5 puncte de rating și 8,7 % cotă de piață.

La nivelul întregii populații a țării, serialul de comedie a condus cu 11,3 puncte de rating și 21,1 % cotă de piață, în timp ce Antena 1 avea 4,4 puncte de rating și 8,2 procente din cota de piață. Pe publicul său țintă, în minutul de maximă audiență – 21.10, „Las Fierbinți” a obținut un vârf de audiență de 15,1 puncte de rating și 32,2 % cotă de piață.