Numărul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini funcționează cu dificultate, iar în cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat deja, după primele ore ale campaniei BLACK FRIDAY 2012.
Utilizatorii au accesat în număr mare site-urile magazinelor online imediat după miezul nopții, dar și în primele ore ale dimineții, ducând la blocarea sau funcționarea dificilă a paginilor web.
eMAG a anunțat că numărul vizitatorilor unici este de 709.000 și că a primit 52.700 de comenzi, epuizându-se 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri și 39% din stocul de telefoane, în jurul orei 9.30.
Și unele magazine fizice de electronice și electrocasnice sunt aglomerate.
Conceptul BLACK FRIDAY 2012, preluat de pe piața americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de prețuri, în general pentru o zi.
Circa 4,1 milioane de români au auzit de această campanie și așteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceștia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesați să facă achiziții, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.
Printre companiile din România care au anunțat promoții de BLACK FRIDAY 2012 se numără eMAG, Altex, Flanco, Orange și Carrefour.