Suplimentul „După Afaceri Premium” ce însoțește vineri, 14 decembrie, Ziarul Financiar, oferă cititorilor, ca de obicei, o incursiune în universul bunului gust și al rafinamentului, prezentând în plus câteva tendințe de viitor, surse de inspirație pentru începutul lui 2013.
Pentru cei care sunt pasionați de gastronomie, ediția din decembrie dezvăluie secretele bucătăriei moderne, sursele de inspirație și noutatile pe care bucătarii șefi ale câtorva dintre cele mai apreciate restaurante din București le pregătesc clienților lor.
După gastronomie, paginile suplimentului de business lifestyle povestesc despre conceptele designerilor de interior prinvind schimbarea de la an la an a elementelor specifice sărbătorilor, dar și despre locurile unde iubitorii sporturilor de iarna și numai, iși pot petrece vacanța, într-un stil unic, luxuriant, relaxat, reprezentat de spa-urile austriece. Dacă această rubrică dedicată turismului a avut ca bază căutarea pârtiei perfecte, pentru pictorialul de modă ce se regăsește în paginile revistei, muza a fost muzica, fiind realizat într-o sala de repetiții de lânga barul Big Mamou, unde au început multe trupe românești bune.
Pentru cei interesați să afle detalii despre stilul de viată al unui manager, rubrica destinată designerului Ermanno Scervino, designer și fondator al casei de modă cu același nume, dezvăluie obiectele care îl reprezintă și locurile preferate de acesta. În ediția din decembrie este prezentat și noul Global Store al brandului Louis Vuitton, deschis în Viena.
Ceasuri, bijuterii, trenduri în design, propuneri gastronomice, călătoria între cristalele Swaroski și domenii schiabile de 300 de km lungime, noutăți în stil, cele mai noi gadgeturi și ultimele modele ale autoturismelor de lux sunt alte câteva dintre rubricile noului număr al suplimentului de business-lifestyle „După Afaceri Premium” ce va fi disponibil doar vineri la punctele de difuzare a presei, împreună cu Ziarul Financiar.
„După Afaceri Premium” este un supliment de business lifestyle, editat de Ziarul Financiar, destinat oamenilor de afaceri interesați de industria brand-urilor scumpe, exclusive.