Inspectorii DSVSA Dolj au fost sesizați în acest caz marți dimineață și au mers la restaurant să recolteze probe pentru analize, astfel încât să stabilească dacă peștele servit în noaptea de Revelion era alterat, așa cum au reclamat clienții, transmite corespondentul MEDIAFAX.
„Am fost sesizați că la acest restaurant au avut loc incidente neplăcute, în sensul că participanții la Revelion nu au fost mulțumiți de modul în care au fost tratați și cum au fost serviți. Aceste necazuri au apărut, cred eu, în primul rând din cauza supraaglomerării localului. Pentru că servirea a fost deficitară și bucătăria aglomerată, e posibil să fi rămas vreo ladă de pește afară, să nu mai fi încăput în frigidere. Când am ajuns
noi nu am mai găsit nici pește, nici materie primă, carne sau alte produse alimentare. Nu putem recolta astfel probe nici de la alune și nici pește pentru că nu am găsit”, a declarat Andrei Butaru, directorul DSVSA Dolj.
Acesta a precizat că patronii restaurantului le-au spus inspectorilor că aceia care au luat totul din bucătărie ar fi fost clienții: „Din câte am înțeles, clienții au luat totul. Ei au intrat în bucătărie și au luat alimentele”.
Aproximativ 600 de persoane care au petrecut Revelionul la Palatul RSR din Podari au făcut scandal, spărgând pahare și farfurii, după ce ar fi primit la masă pește stricat și alune cu viermi, oamenii chemând Poliția, în timp ce personalul unității a plecat.
Restaurantul Palatului RSR aflat pe malul Jiului, în localitatea Podari, a organizat un revelion cu aproximativ 600 de persoane, iar în meniu erau trecute pește, friptură de curcan, friptură de porc și desert.
Oamenii susțin că în loc de mâncarea promisă ar fi primit doar pește alterat și alune cu viermi.
„Ne-au dat un pește care mirosea urât, era stricat de ceva timp și în rest nimic. Am făcut foamea. Ca antreuri ne-au pus niște alune, iar eu am găsit un vierme uscat. Așa ceva este incredibil, la un restaurant cu o reputație bună”, a spus Mihaela Popescu, o femeie care a petrecut Revelionul la palat.
Oamenii au început să facă scandal, iar mulți dintre ei au dat buzna în bucătărie și au spart pahare și farfurii. Unii chiar s-au apucat să gătească singuri.
De teama oamenilor, personalul localului a plecat din restaurant.
„Ne-am dus peste bucătari, iar una dintre femei a început să plângă și ne-au spus că managerul a plecat și nu s-a ocupat. Ne-a spus că dacă ne e foame să ne luăm noi de pe acolo ce vrem. Unii dintre meseni au luat prăjituri, alții și-au făcut singuri câte o friptură pe plită. Fiecare a luat ce a apucat de prin frigiderele lor”, a spus un alt participant la Revelionul de la Palatul RSR.
Revoltați, mulți dintre oameni, care au plătit 150 de lei de persoană, au sunat la Poliție, iar la fața locului a ajuns și șeful Poliției Craiova, Popa Mauriciu.
„Am primit mai multe apeluri prin 112 de la mai mulți oameni, participanți la petrecerea de Revelion din restaurantul din Podari, care reclamau calitatea îndoielnică a mâncării, respectiv a peștelui. Se pare că ospătarii și administratorii restaurantului au plecat pentru că atunci când am ajuns aici am observat că nu avem cu cine să vorbim. Invitații au fost destul de numulțumiți de calitatea mâncării și de lipsa unui
personal adecvat care să-i servească și ar fi spart pahare și farfurii. Din fericire nu s-a recurs la acte de violențe”, declara șeful Poliției Craiova.
Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Dolj care au mers la restaurant marți dimineață au afirmat că „la prima vedere” nu au constatat nereguli.
„Am aflat despre incident, am chemat un coleg și am mers la fața locului. În momentul în care am ajuns lucrurile erau încheiate, consumatorii erau plecați acasă și Poliția făcuse constatarea. Nu a mai existat
nici mâncare stricată, nici mâncare nestricată. Clienții, după servirea primului fel din meniu, care a fost pește, după ora 24.00, când ar fi trebuit să servească felul al doilea, nu au mai avut răbdare până se servește la fiecare masă acest articol. În acel moment un grup de consumatori, care, se pare, erau în stare mai turbulentă, au intrat în bucătărie și au gonit bucătarii și au luat cât a dorit fiecare. Unii au luat foarte mult, unii nu au luat deloc”, a declarat șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorului Dolj, Gheorghe Marinescu.
Reprezentanții localului nu au putut fi contactați.