Producătorul de îmbrăcăminte suedez H&M a anunțat, miercuri, lansarea noii sale mărci – & Other Stories – în zece țări europene, pentru a-și lărgi clientela, informează AFP.
La Paris, Londra, Milano, Berlin, Stockholm, Barcelona și Copenhaga, pasionatele de modă vor găsi produsele aparținând noii mărci din primăvara acestui an. Producătorii promit lansarea unor „piese fetiș, care trebuie să existe în garderoba fiecărei femei, într-o gamă largă de prețuri”.
& Other Stories este o marcă de lux și include o selecție variată de pantofi, poșete, produse de înfrumusețare, haine prêt-à -porter.
Magazinul online, stories.com, va fi disponibil în Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia și Marea Britanie.
În 2011, H&M și-a pierdut titlul de cel mai mare distribuitor mondial de textile, fiind surclasat de producătorul spaniol Inditex (Zara), mai deschis în a se dezvolta pe piețele emergente și a-și diversifica oferta (Bershka, Massimo Dutti, Zara Home).
Grupul a deținut mult timp o singură marcă – H&M -, înainte de a lansa COS, în 2007, și Monki, ce vizează un public mai în vârstă, fără un buget restrictiv.
H&M, care a înregistrat un profit net aproape stabil, de 3,622 de miliarde de coroane (427 de milioane de euro), în trimestrul al treilea al anului trecut, se plânge de o conjunctură economică dificilă.