Retailerul Profi a bugetat investiții de aproximativ 18 milioane de euro pentru extinderea rețelei în 2013, vizând atât deschideri noi, cât și achiziția unor rețele locale de magazine, cum a fost Alcomsib Sibiu în 2012.
„Vom continua să închiriem spații în centre comerciale și în clădiri rezidențiale, dar în viitor vom acorda mai multă atenție închirierii unor spații de acest tip, precum și construirii unor magazine proprii. De asemenea, pentru viitorul foarte apropiat luăm în calcul și preluarea unor rețele locale, ca și în cazul Alcomsib, în 2012”, a declarat Cosmin Calugăr, directorul de expansiune al companiei Profi Rom Food, care operează magazinele.
În 2013, Profi vrea să deschidă 45 de magazine, atât în format standard, cât și în micile formate – City pentru zone urbane și Loco pentru cele rurale. Primele magazine City din acest an vor fi deschise în București și Cluj.
Deschiderile din sudul și estul țării vor fi susținute și de inaugurarea unui nou depozit logistic la Ploiești, în primăvară.
Miercuri, Profi a deschis un magazin pe Calea Văcărești din București, a 23-a unitate a rețelei din Capitală și a 150-a la nivel național.
În ceea ce privește cifra de afaceri, reprezentanții Profi au arătat că aceasta a crescut ușor în 2012 și va continua trendul ascendent în acest an. Retailerul a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 214,5 milioane de euro, cu 29% mai mult decât în 2010.
Profi este deținut de fondul de investiții Enterprise Investors.