Cea de-a doua ediție a show-ului ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a depășit vineri seara un nou record de audiență, emisiunea obținând cele mai bune cifre de audiență de la lansarea sa în urmă cu doi ani și până în prezent la nivelul întregii țări, cât și a întregului public din mediul urban.
Astfel, în minutul de maximă audiență a înregistrat la ora 22.11, peste 7 milioane de români urmăreau postul Pro TV, iar emisiunea ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, înregistra 37,4 puncte de rating și 64,1% cotă de piață, adică de 14 ori mai mare decât cea înregistrată de principalul post concurent, Antena 1.
Citește și ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3. Concurentul care a „pictat” cu sclipici a uimit juriul. VIDEO
Așadar, show-ul ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând la nivelul întregii țări o audiență medie de 29,5 puncte de rating și o cotă de piață de 49,5% și fiind urmărit în medie de peste 5,5 milioane de români. Postul Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după Acasă TV, cu o audiență de 3,5 puncte de rating și 5,9% cota de piață.
Între orele 20.31 și 23.00, audiența medie a concursului ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a fost de 26,5 puncte de rating pe sementul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Citește și ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3. Momentul care a amuzat juriul. De ce a urcat Pavel Bartoș pe scenă
În ceea ce privește întreg publicul urban, ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a obținut 26,4 puncte de rating și 47,3% cotă de piață.
Creșteri spectaculoase au fost înregistrate și pe Facebook, unde numărul fanilor ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a crescut cu 7.000 de persoane, pagina emisiunii de la Pro TV ajungând la 600.000 de fani.