În urmă cu câțiva ani, când marketingul pe Facebook a devenit popular, au început să apară studii care au încercat să arate cât valorează un Like pe rețeaua de socializare online.
Publicația Business Insider a trecut în revistă câteva dintre aceste studii și prezintă valorile, în dolari, ale unui Like.
214,81 dolari – Valoarea unui Like pentru organizațiile non-profit care caută donații, estimată de Blackbaud, NTEN, and Common Knowledge.
136,38 dolari – Un Like primit de un brand de la un fan al acestuia este cu 136,8 dolari mai valoros decât unul care vine de la cineva care nu este fan, potrivit unui studiu al Syncapse.
8 dolari – Pentru firmele care oferă reduceri zilnice, precum Groupon, un like valorează 8 dolari, a aflat firma ChompOn.
1,34 dolari – Atât valorează un Like primit de firmele care vând bilete la evenimente, estimează Eventbrite.
0 dolari – Compania de cercetare a pieței Forrester a arătat, într-un studiu, că un Like nu valorează nimic.