Prima pagină » Magazin » VIDEO. Cea mai urmărită reclamă de pe Internet. 30 de milioane de afișări în câteva zile

VIDEO. Cea mai urmărită reclamă de pe Internet. 30 de milioane de afișări în câteva zile

Un spot publicitar a reușit să devină viral, strângând în doar câteva zile peste 32 de milioane de vizualizări și devenind astfel cea mai urmărită reclamă online.

Un spot publicitar a reușit să devină viral, strângând în doar câteva zile peste 32 de milioane de vizualizări și devenind astfel cea mai urmărită reclamă online, scrie Daily Mail.

Este vorba despre o reclamă la apa Evian, numită „Baby & Me”, care ilustrează mai mulți adulți care se văd în oglindă copii. Surprinse de această imagine, personajele spotului publicitar încep sa danseze pe un remix al melodiei „Here Comes the Hotstepper”, a lui Ini Kamoze, iar copiii din oglindă repetă fericiți aceleași mișcări.

Mesajul companiei Evian, care încă din 1935 s-a axat pe faptul că apa lor este bună pentru bebeluși, este că fiecare om trebuie să trăiască la fel ca atunci când era copil. Și în 2009, Evian a atins recordul pentru cea mai vizualizată reclamă online, aceasta fiind tot un spot cu copii, care a strâns 65 de milioane de vizualizări.