Pasagerii de pe Aeroportul Internațional Henri Coandă vor putea face comenzi la taxi pe două touch screen-uri, începând de marți, informează un comunicat al Companiei Naționale Aeroporturi București.
Această facilitate va putea fi utilizată gratuit de către pasageri, urmând să înlocuiască integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică de pe Aeroportul Henri Coandă, după o perioadă de testare de 30 de zile.
Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, sistemul utilizând un soft în mai multe limbi, dar și o interfață grafică intuitivă, accesibilă inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limbă de circulație internațională.
În prezent, pe Aeroportul Henri Coandă, sunt amplasate, pentru taxiurile la comandă, două help-desk-uri, pe fluxul de sosiri, cu panouri informative conținând numere de telefon ale companiilor de taxi și tarifele practicate de acestea, precum și telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor.
Reorganizarea activității de taximetrie pe aeroportul Otopeni a fost implementată de la 1 februarie 2013 și a vizat extinderea gamei de servicii oferite pasagerilor, care astfel pot utiliza serviciile de taxi la comandă, la orice companie de taximetrie.
Măsurile de la aeroport vizând taximetria au fost luate după ce, anul trecut, o studentă japoneză a fost ucisă de un bărbat care a acostat-o la sosirea pe Aeroportul Henri Coandă, propunându-i să o transporte cu un taxi către destinația dorită.