Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu data de marți, este „Vreți să fiți americani? – Povestea celui mai logeviv CEO la singura companie americană de asigurări din România”.
Din noul număr al revistei, cititorii pot afla perspectiva CEO-ului Metropolitan Life, Theodor Alexandrescu, în ceea ce privește rolul asigurărilor în perioada post-criză, marcată de îmbătrânirea populației, de nevoia de reformă a sistemului de sănătate și de nesiguranța investițiilor personale. Pledoaria acestuia se sprijină pe experiența trecută cu bine a crizei AIG din 2008: fosta AIG Life, ulterior Alico, actualmente Metropolitan Life își păstrează poziția de top între asigurători, iar acum aspiră să ajungă pe primul loc în piață până în 2016.
Câți metri pătrați de spații de retail au fost livrați în acest an și cine este miliardarul rus care cumpară acțiuni Apple, mizând pe viitorul companiei chiar și după Steve Jobs, ce influență a avut criza asupra profesiei de bancher și a strategiilor de resurse umane sunt întrebări al căror răspuns poate fi găsit în paginile revistei, la secțiunile dedicate. Tot aici, Orlando Szasz, fondator Renania, povestește cum se poate face primul million de euro, povestind din experiența proprie. De asemenea, ce urmează să se întămple în domeniul construcțiilor pentru sectorul rezidențial lovit de criză și cum arată proiectele față de acum cinci ani, sunt alte informații prezentate în amănunt în paginile Business Magazin.
Studiul de Caz prezintă strategiile berarilor, ce sortimente noi pregătesc aceștia pentru vară, iar Infograficul săptămânii arată cum poate fi calculat numărul mediu de prieteni în lume pentru diverse tipuri de utilizatori de rețele sociale, ținând cont de indicatori de segmentare precum vârsta, sexul și preocupările lor.
În noul număr din 7 mai, la secțiunea Antreprenoriat, Srdjan Kovacevic, sârbul care a adăugat moda de lux pe harta capitalei, fiind administratorul celei mai mari rețele de astfel de magazine, Alsa Boutiques, împărtășește cititorilor experiența sa, iar din cadrul rubricii dedicate Turismului cititorii pot afla povestea unei afaceri de succes în acest domeniu, compania Eximtur, fondată și condusă de Lucia Morariu.
La secțiunea Strategie, Bogdan Putinică, vorbește despre evoluția serviciilor de externalizare IT din România, odată cu extinderea în vest, iar la rubrica Societate este prezentată tendința românilor de a se trata singuri, fără să mai întrebe medicul sau farmacistul și efectele generate de acest lucru.
Care sunt cele mai puternice companii de mercenari din lume, ce preferă clienții pentru a citi: e-reader, tableta sau smartphone, ce spune proprietarul lanțului de magazine Mathilde, Razvan Ghesa, despre afacerea sa și planurile pe care le are în vederea extinderii acesteia, sunt alte subiecte dezvoltate în paginile noului număr al revistei Business Magazin din 7 mai, disponibilă doar în rețelele Inmedio și Relay.