Prima pagină » IT&C » Apple lucrează la o tehnologie prin care telespectatorii vor putea „sări” peste reclame

Apple lucrează la o tehnologie prin care telespectatorii vor putea „sări” peste reclame

Apple lucrează la o tehnologie prin care telespectatorii vor putea „sări
Apple dezvoltă o tehnologie care va permite clienților sistemului Apple TV să sară peste publicitate în timp ce se uită la televizor, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situației.

Apple dezvoltă o tehnologie care va permite clienților sistemului Apple TV să sară peste publicitate în timp ce se uită la televizor, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situației.

Conducerea Apple a discutat cu cel puțin doi operatori de rețele TV și canale de cablu și cu unii dintre cei mai mari jucători de pe piața televiziunii cu abonament din SUA, au afirmat sursele citate.

Una dintre soluțiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despăgubirea acestora, de către companie, pentru venitul pierdut atunci când utilizatorii sar peste reclame.

Compania vrea să dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care să extindă baza de potențiali clienți. Sistemul a fost cumpărat de 13 milioane de clienți.

Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat în luna mai că Apple TV este în prezent un produs de nișă, mai potrivit pentru „hobby-iști” decât pentru telespectatorul obișnuit.

Apple caută soluții pentru un nou standard în vizionarea de programe TV, activitate care în opinia lui Cook a stat pe loc în ultimii 10-20 de ani.

Rețelele de televiziune au rezistat anterior tentativelor mai multor operatori din SUA de a introduce tehnologii care permit utilizatorului să sară peste reclame. Cel mai cunoscut caz este cel al Dish Network, furnizorul de servicii de televiziune prin satelot care a lansat anul trecut un sistem TV cu o astfel de funcție. 21st Century Fox, Comcast și NBCUniversal au acționat compania în justiție și susțin că astfel de tehnologii ar putea ruina difuzarea gratuită de televiziune.

Aproape trei sferturi dintre consumaori susțin că principalul motiv pentru care utilizează un recorder video digital este posibilitatea de a sări peste reclame, potrivit unui sondaj publicat în luna martie de Motorola Mobility, divizie a Google.

Potrivit unui studiu al Leictman Research, 44% dintre gospodăriile din SUA au un televizor conectat la internet printr-o consolă de jocuri video, player blu-ray sau sisteme precum Apple TV. Procentul a crescut cu 6 puncte în ultimul an.

Intel, cel mai mare producător de microchip-uri la nivel mondial, va lansa până la sfârșitul acestui an un sistem TV.

Google a discutat de asemenea cu mai multe companii media în vederea licențierii de conținut pentru un serviciu de tip internet TV, au declarat anterior surse apropiate situației.

Autor