Orange România a avut în prima jumătate a anului venituri de aproximativ 450 milioane euro, valoare apropiată de cea raportată pentru aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul unei creșteri a numărului clienților companiei cu 154.000, la 10,2 milioane, și diminuării tarifelor de interconectare.
Astfel, veniturile Orange România au coborât cu 0,6%, de la 452 milioane euro în primul semestru al anului trecut la 449 milioane euro, dar au urcat ușor în trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.
Dacă se exclude efectul reducerii tarifelor de interconectare, creșterea veniturilor la nivelul celui de-al doilea trimestru este de 3,8%, precizează Orange România.
Compania avea 10,2 milioane clienți la finalul lunii iunie, față de 10,283 milioane la sfârșitul anului trecut, potrivit raportului financiar prezentat joi de grupul francez Orange.
„Se înregistrează o tendință de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplătite către abonamente. Astfel, în ultimele 12 luni umărul de abonați a crescut cu peste 6%”, se spune în comunicatul Orange România.
De asemenea, traficul de internet pe mobil înregistrat în rețeaua Orange a urcat cu 90% față de perioada similară a anului trecut, odată cu creșterea vânzărilor de smartphone-uri, dezvoltării aplicațiilor și serviciilor oferite.
Orange România a lansat la finalul anului trecut serviciile de date la mare viteză 4G pentru tablete și modemuri, disponibile și pentru smartphone-uri începând din luna aprilie.
Totodată, operatorul a intrat în iunie pe piața serviciilor de televiziune, prin Orange TV, cu o ofertă de 100 de canale, din care peste 40 sunt transmise în format HD.