Prima pagină » IT&C » „Iron Man”, imaginea campaniei unuia dintre marii producători de electronice din Taiwan

„Iron Man”, imaginea campaniei unuia dintre marii producători de electronice din Taiwan

„Iron Man
Producătorul de electronice taiwanez are dificultăți financiare mari, iar produsele sale nu mai au succesul de altădată.

Producătorul de electronice taiwanez HTC are dificultăți financiare mari, iar produsele sale nu mai au succesul de altădată. În ultima încercare de a revigora brandul, compania l-a angajat pe actorul Robert Downey Jr., cunoscut pentru seria „Iron Man”, pentru a apărea în reclamele sale, scrie Telecompaper.

Reclamele vor fi difuzate, începând cu 15 august, pe toate canalele disponibile: televiziune, online, social media, cinematografe. Campania media, numită „Change” și care costă 1 miliard de dolari, se va concentra pe ideea: dispozitivele HTC îi ajută pe oameni să-și arate creativitatea. 

Deși a lansat un produs foarte bun, HTC One, compania nu reușește să crească livrările de smartphone-uri. În primul trimestru al acestui an profitul companiei a scăzut cu 98%, iar în perioada aprilie – iunie a trecut pe minus. HTC nu mai face parte din top cinci cei mai mari producători de smartphone-uri din lume.

Directorul executiv al companiei, Peter Chou, a spus, la o întâlnire recentă cu acționarii, că HTC a reușit să mențină o cotă de piață de 4% în 2012 cu o ofertă mediocră de produse, dar că în viitor urmărește atingerea unei cote de piață de 10-15%, transmite Focus Taiwan.

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele