Echipa de marketing de la LG s-a gândit să organizeze ceva inedit pentru lansarea smartphone-ului G2 în țara mamă. Așa că a anunțat pe rețele de socializare online că în ziua evenimentului va lansa în capitala Seul 100 de baloane cu heliu în care se aflau tot atâtea vouchere care asigurau un smartphone G2 pentru cei care le doborau sau găseau.
În ziua lansării, pentru a doborî baloanele, mai multe persoane din mulțimea strânsă au venit înarmate cu pistoale cu bile, sulițe, cuțite și alte obiecte ascuțite. Când baloanele au fost lansate s-a creat haos, iar 20 de persoane au fost rănite, scrie Koreatimes.co.kr.
Presa acuză compania că a adus la eveniment doar 20 de agenți de securitate, mult prea puțini pentru a ține în frâu miile de participanți la eveniment.
LG a anunțat că va despăgubi persoanele rănite și și-a cerut scuze pentru incident. Compania intenționa să lanseze baloane și în alte orașe, însă după dezastrul creat în Seul planurile au fost anulate.
Nu este prima dată când un eveniment de marketing face victime. În 2007, imediat după lansarea consolei video Nintendo Wii, postul de radio american KDND a transmis că le va oferi console gratuite celor care reușesc să bea cea cele mai mari cantități de apă. Cel care s-a clasat pe prima poziție a murit din cauza cantității prea mari de apă înghițite, transmite The Register.