Campania gândul „Why don’t you come over”, care răspunde cu mult umor inițiativei guvernului britanic de a ține românii și bulgarii departe de țara lor, a câștigat Grand Prix-ul la categoria „Digital Campaigns”, la festivalul Golden Drum 2013 de la Portoroz (Slovenia).
Campania „Why don’t you come over” a fost realizată de GMP Advertising și Webstyler pentru gândul.info.
„Felicitări clientului gândul.info pentru curaj. Ați îndrăznit și am câștigat. Nu este o coincidență că primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicării digitale. Campania pentru gândul.info, dar mai ales această apreciere cu Grand Prix, confirmă valoarea echipei”, a declarat Felix Tătaru (General Manager, GMP) într-un comunicat emis de agenție dupa câștigarea premiului.
„Ne bucură foarte tare recunoașterea din partea celui mai important festival de creație al Europei Centrale și de Est. Mai ales că mesajul campaniei este unul încă foarte actual. Știm că efortul nostru nu a fost în zadar și că românii au învățat să privească Europa cu fruntea sus și de la egal la egal”, a declarat Mihai Gongu, Creative Director GMP.
„Am câștigat acest premiu în categoria Digital Campaigns, categorie în care ingredientul cel mai important este engagementul (n.r. implicarea publicului campaniei). În campania asta, românii și-au oferit canapeaua unor străini, prin aplicația de couchsurfing, și este poate cea mai puternică formă de engagement creată vreodată într-o campanie românească de brand”, a adăugat Bogdan Nițu (General Manager, Webstyler).