Gândul, cel mai premiat brand românesc la Golden Drum 2013. GMP Advertising, agenția anului

Gândul, cel mai premiat brand românesc la Golden Drum 2013. GMP Advertising, agenția anului
Publicat: 12/10/2013, 09:33
Actualizat: 10/08/2014, 19:10

Gândul.info este cel mai premiat brand românesc la Golden Drum 2013 și al patrulea cel mai premiat brand al festivalului, în timp ce GMP Advertising, care a realizat campania Gândul WHY DON”T YOU COME OVER?, a fost desemnată agenția independentă a anului, în cadrul aceleași competiții (Tartini Award).

De asemenea, campania Gândul a obținut premiul Golden Drum la categoria campanii PR, precum și un premiu Silver Drum la categoria Campanii integrate.

Campania Gândul WHY DON”T YOU COME OVER? a fost realizată de GMP Advertising împreună cu agenția Webstyler, din grupul GMP.

Campania Gândul WHY DON”T YOU COME OVER?„, care a reușit să aducă lumină pe imaginea României în lumea întreagă, a fost premiată și joi seară în cadrul Galei Internetics. Campania s-a impus la secțiunile Viral Non-Video”, Viral Non-Video”, „Art, Culture, Media and Entertainment”, Webstyler fiind desemnată Agenția digitală a Anului.

WHY DON”T YOU COME OVER? este campania realizată în România care a generat cea mai mare vizibilitate pe plan internațional – atât în presa din lumea întreagă, unde a avut acoperire media în valoare de peste 2 milioane de euro, cât și în Parlamentul European sau chiar în Guvernul Marii Britanii.

Campania WHY DON”T YOU COME OVER? a primit miercuri și marele premiu al secțiunii Digital Campaigns la Golden Drum, cel mai important festival de comunicare din Europa centrală și de sud-est, potrivit unui comunicat remis Mediafax. Acesta este primul Grand Prix primit de GMP și Webstyler la Golden Drum ori altă competiție internațională și se alătură unui portofoliu bogat de premii naționale și internaționale primite de cele două agenții.

„Felicitări clientului Gândul.info pentru curaj. Ați îndrăznit și am câștigat! Nu este o coincidență că primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicării digitale. Industria de comunicare se schimbă, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Începând cu acest an, GMP și-a propus să exploreze cât mai mult zona comunicării digitale. Campania pentru Gândul.info, dar mai ales această apreciere cu Grand Prix în categoria Campanii Digitale confirmă valoarea echipei și pe competența digitală. Bravo Mihai și echipelor GMP și Webstyler”, a declarat Felix Tătaru, General Manager GMP.

În luna iunie, WHY DON”T YOU COME OVER? a fost pe lista scurtă a nominalizaților în secțiunea PR Lions, în cadrul celebrului Festival Internațional de Publicitate de la Cannes. Astfel, campania a luptat pentru un trofeu la categoriile „Crisis and Issue Management” și „Media, Arts and Entertainment”. WHY DON”T YOU COME OVER? a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secțiunea PR Lions.

Un juriu internațional format din directori de creație din întreaga lume și condus la secțiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei „Why Don’t You Come Over?”, și la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume.

Cea de-a 20-a ediție a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe a avut loc între 9 și 11 octombrie, în Portorož, Slovenia.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România – deținut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din țară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenții creative independente, făcând echipă cu agenția Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanțată din fonduri private și nu a fost afiliată cu nicio instituție politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Descoperirea care ne face să regândim modul în care a apărut viața pe Pământ”. Ce...
Detaliul care a dus la prinderea criminalului din Brăila. Ce a început să facă după...
FOTO. Imagini interzise, de la saună, cu Georgina, iubita lui Cristiano Ronaldo! A intrat într-o...
Andrei Versace a sunat la Ambulanță, înainte să fie găsit mort în casă: "A avut...
Rechinii din largul coastei Braziliei au fost testați pozitiv la cocaină. Experții trag un semnal...
Decizia luată de Lidl, după ce Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au aruncat la gunoi...
S-a transformat total în câteva luni: acuzată că a luat OZEMPIC pentru a slăbi! Vedeta...
Câţi bani ar putea primi elevii care au luat nota 10 la Bacalaureat sau la...
Bombă în cazul morții lui Andrei Versace! Cine era cu el în apartament
Misterul morții lui Andrei Versace. Avocatul Adrian Cuculis a explicat principalele ipoteze: „Ar putea să...
Au peste 40 de ani, dar arată ca la 20. Ele sunt vedetele pentru care...
Cele mai ieftine SUV-uri cu transmisie automată. Care sunt rivalii lui DUSTER?
Gafă de proporţii comisă de Adidas: a creat un model de încălţări în amintirea JO...
Un telescop de pe orbita Pământului, LOVIT de un obiect cu viteză foarte mare
Vestea care a distrus-o pe Simona Halep: A fost ca și cum mi-ai înfipt un...
Cum au fost păcăliți pensionarii. Abia acum s-a aflat
Imagini din apartamentul în care Andrei Versace a fost găsit fără suflare. Ce se observă...
Bombă în cazul morții lui Andrei Versace
Cât au plătit Tavi Clonda și Gabriela Cristea pentru o cursă de la aeroport la...
Fratele lui Andrei Versace rupe tăcerea după moartea lui: ”Nu a fost ucis, nu avea...
BANCUL ZILEI. Costică îl întreabă pe Mitică: –De ce porți verigheta pe mâna cealaltă?
Comoara găsită de roverul Curiosity pe Marte după ce a crăpat o stâncă