Prima pagină » Economic » Billa ajunge la o rețea de 80 de supermarketuri, odată cu deschiderea unui nou magazin la Timișoara

Billa ajunge la o rețea de 80 de supermarketuri, odată cu deschiderea unui nou magazin la Timișoara

Billa ajunge la o rețea de 80 de supermarketuri, odată cu deschiderea unui nou magazin la Timișoara
Billa, parte a grupului german REWE, a ajuns la o rețea de 80 de magazine în România, odată cu deschiderea unui nou magazin la Timișoara, programată pentru joi, a anunțat retailerul.

Billa, parte a grupului german REWE, a ajuns la o rețea de 80 de magazine în România, odată cu deschiderea unui nou magazin la Timișoara, programată pentru joi, a anunțat retailerul.

Acesta este al treilea supermarket al retailerului în Timișoara.

În luna octombrie, Billa a deschis cinci supermarketuri noi, dintre care două în București, în centrul comercial Cocor și în Promenada Mall, și câte unul în Pitești, Râșnov și Cernavodă.

Billa este prezentă pe piața din România din februarie 1999, când a deschis primul supermarket din București. Retailerul a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,26 miliarde lei (284 milioane euro), în creștere cu 12,3% față de 2011, și un profit net de 3,6 milioane lei (820.000 euro), cu 30% mai mic.

REWE mai deține în România magazinele Penny Market și XXL Mega Discount.

Citește și