Prima pagină » IT&C » MICROSOFT SUMMIT 2013. Vicepreședintele Microsoft: Apple și Google ignoră segmentul enterprise. Vrem ca următoarea Facebook să fie construită pe platforma Azure

MICROSOFT SUMMIT 2013. Vicepreședintele Microsoft: Apple și Google ignoră segmentul enterprise. Vrem ca următoarea Facebook să fie construită pe platforma Azure

MICROSOFT SUMMIT 2013. Vicepreședintele Microsoft: Apple și Google ignoră segmentul enterprise. Vrem ca următoarea Facebook să fie construită pe platforma Azure
Apple și Google nu se prea concentrează pe segmentul enterprise (de afaceri) prin oferta de produse și servicii, a declarat Chris Capossela, vicepreședinte Microsoft, la conferința Microsoft Summit 2013, care se desfășoară în perioada 6-7 noiembrie la București.

Apple și Google nu se prea concentrează pe segmentul enterprise (de afaceri) prin oferta de produse și servicii, a declarat joi Chris Capossela, vicepreședinte Microsoft, la conferința Microsoft Summit 2013, care se desfășoară în perioada 6-7 noiembrie la București. Cele două companii rivale se concentrează în special pe segmentul de consumatori, care, potrivit lui Capossela, este extrem de important și pentru Microsoft. „Nu vrem să fim o companie pentru consumatori sau o companie pentru segmentul enterprise, ci o companie pentru consumatori și enterprise”, a spus vicepreședintele Microsoft.

El a subliniat importanța celor patru megatrenduri care definesc industria IT de azi: social media, mobilitatea, cloud computing-ul și Big Data.

„Vrem ca următoarea Facebook să fie construită pe platforma Windows Azure”

În ceea ce privește cloud computing-ul, Caposella a spus că și-ar dori ca următoarea rețea socială Facebook să fie construită pe platforma cloud dedicată companiilor a Microsoft – Windows Azure. Potrivit lui, platforma este folosită de jumătate din corporațiile din lista Fortune 500, a celor mai mari 500 de companii din lume după venituri.

Veniturile de pe urma Azure au crescut cu 200% în ultimul an, fapt care arată cât de important este astăzi cloud-ul, o industrie care crește de cinci ori mai repede decât piața IT. În 2014, veniturile înregistrate la nivel global de pe urma cloud-ului vor fi de 180 miliarde de dolari. 

Legat de social media, Capossela crede că fiecare companie ar trebui să folosească o rețea de socializare internă – dezvoltată „în casă” sau de altcineva -, care să le permită angajaților să relaționeze sau care să permită interacțiunea cu clienții. 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele