Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan și extinderea rețelei de magazine cu circa 20 de unități, a declarat Philippe Besadoux, directorul general al companiei.
„Am considerat că acum este momentul pentru deschiderea unui e-shop, acesta este viitorul. În Franța este un succes. Dezvoltăm o platformă online pentru toate brandurile, împreună cu cei care au dezvoltat magazinul online al Miniprix. În România era o problemă cu transportul, dar cred că am găsit soluția”, a arătat Besadoux, prezent la conferința Retail Arena.
Pe lângă brandul Kenvelo, care cuprinde 42 de magazine, grupul Kenvelo are în România mărcile Time Out (10 magazine), Lee Cooper (25 de magazine) și Tom Tailor (7 magazine).
„Time Out merge foarte bine, a fost profitabil încă de început. La fel și Lee Cooper. Suntem profitabili și tot profitul îl reinvestim”, a arătat Besadoux.
Anul acesta, compania a investit 2 milioane de euro în deschiderea a 18 magazine și intenționează să mențină același buget și ritm de extindere în 2014.
Besadoux estimează afaceri de 28-29 milioane euro în acest an pentru Kenvelo Group România.