Actrița Sienna Miller și logodnicul său, actorul britanic Tom Sturridge, promovează o nouă aplicație romantică lansată de casa de modă Burberry, scrie Daily Mail.
Cu ajutorul telefonului mobil și al camerei web, utilizatorii de smartphone-uri își pot trimite „săruturi virtuale”. Prima demonstrație a fost făcută chiar de către Miller.
Burburry a lansat și o platformă dedicată acestui proiect. Utilizatorii se pot înregistra și apoi, cu ajutorul aplicației pentru telefonul mobil, se pot filma în timp ce imită un sărut. Conturul buzelor este transformat într-un sărut digital. Cu ajutorul rețelelor de socializare, sărutul poate fi trimis oriunde în lume. Mai mult, utilizatoarele își pot alege și culoarea de ruj.
Odată ce sărutul a fost trimis, el poate fi urmărit cum traversează o copie 3D a unui oraș, realizată cu ajutorul tehnologiilor Google Earth.
„Burberry kisses a pornit de la ideea de a transpune emoțiile lucrurilor pe care le creăm și trăim în lumea reală, în lumea digitală, fie că este vorba despre energia și entuziasmul unui spectacol live, forfota de dinaintea unei prezentări de modă sau doar sentimentul pe care îl ai când te îmbraci cu un pardesiu într-o zi ploioasă”, a explicat Christopher Bailey, directorul de creație de la Burberry.