CNADNR a atribuit asocierii Tirrena Scavi – Societa Italiana Per Condotte D’Acqua un contract de 423,35 milioane lei (94,7 milioane euro), fără TVA, pentru proiectarea și construcția lotului 2 al autostrăzii Timișoara – Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor.
Contractul vizează proiectarea și execuția unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km.
Finanțarea este asigurată din fonduri europene (85%) și bani de de la bugetul de stat (15%).
CNADNR anunța în august 2012 că pentru acest lot au transmis oferte firmele FCC Construccion și Copisa Constructora Pirenaica și consorțiile Selina SRL – Doprastav as – Sodi Construcții SRL, Tirrena Scavi – Societa Italiana per Condotte d”Acqua, Max Boegl Romania – Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg – Astaldi – Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C – Pizzarotti SA – Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL – Comsa – Aldesa Construcciones – Vamibero Holding – Arcadis Eurometudes, Strabag SRL – Straco Grup SRL, Constructora San Jose – Sevicon Obras e Infraestructuras SL și Spedition UMB – Tehnostrade.
Primul tronson al acestei autostrăzi a fost deschis circulației în octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Carena SpA Impresa di Construzioni.