Un student francez a reușit să câștige mii de euro vânzând cutii cu aer din Montcuq, orașul său natal, scrie Business Insider.
Antoine Deblay, în vârstă de 22 de ani, s-a gândit prima oară la această idee de afaceri în timpul verii. El a postat-o pe un site francez de crowdfunding și a reușit să strângă peste 800 de euro pentru proiectul său în doar câteva săptămâni. Banii i-au ajuns pentru a-și pune la punct un site și pentru a plăti ambalajele.
Acum el vinde fiecare cutie cu 250 de mililitri de aer cu 5,5 euro, preț la care se adaugă și 5 euro taxe de transport.
FOTO: airdemontcuq.fr
„Aerul proaspăt din Montcuq este 100% organic, te afundă în adâncimile orașului pentru a-ți reîmprospăta ideile. Ideal atunci când ai nevoie de inspirație. Atenție: conținutul nu poate fi înlocuit, consumabil într-o singură folosire, Nu lăsați deschis”, se menționează pe etichetele produsului său.
Tânărul a primit în trei luni 1.000 de comenzi, lucru care l-a surprins.”Sigur că știam că se va vinde, dar nu atât de mult în atât de puțin timp”, spune Deblay.
Studentul recunoaște însă că, cel mai probabil, nu aerul în sine i-a asigurat succesul afacerii, ci mai degrabă jocul de cuvinte pe care l-a folosit. „Am făcut un plan bun de marketing în jurul produsului și dacă oamenilor le place, acest lucru se datorează jocului de cuvinte
FOTO: airdemontcuq.fr
Practic, numele Montcuq este pronunțat de multe ori greșit „mon cul” lucru care s-ar traduce din limba franceză „posteriorul meu”, așa că „Air de Montcuq” poate căpăta înțelesul „vânturi din posteriorul meu”.
Deblay spune că va vinde 10 litri de aer din orașul său natal pe săptămână. Pe site-ul său apare deja mesajul „Am ajuns la capacitate maximă” datorită numărului mare de comenzi.