Campania „Why don’t you come over? ” realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest

Campania Why don't you come over?  realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest
Publicat: 09/12/2013, 17:22
Actualizat: 25/03/2019, 18:57

Campania „Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler și GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR la ediția din 2013 a competiției Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Gândul.info, publicația alături de care care a fost realizată campania „Why don’t you come over?” (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci și al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

„E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competențe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că știrile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din țările lor, află despre campania noastră și văd și o altă față a românilor. Fiecare premiu internațional pe care campania WDYCO l-a adus în țară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internațional despre campanie și mesajul ei. Juriile festivalurilor internaționale care au premiat campania, comunicatorii aflați în sală la decernare, presa internațională care a scris despre fiecare competiție în parte, toți ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenția acordată acesteia, recunoașterea creativității, a inovației în PR și comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group și Mediafax Group”, a declarat Felix Tataru, președinte GMP Group.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiție la care aceeași campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câștigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis și media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 și cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

„Why don’t you come over?” este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenții din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler și GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP și gândul.info la campania britanică menită să stopeze „exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicații de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovație, viteză de reacție atât din partea GMP Group, cât și a clientului.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România – deținut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din țară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenții creative independente, făcând echipă cu agenția Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanțată din fonduri private și nu a fost afiliată cu nicio instituție politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Aș vrea să te vizualizez epidermic”, un alt sociolog de la SNSPA, acuzat de Ana...
Familia Regală, lovită de o nouă tragedie! Prințul și-a dat ultima suflare pe un pat...
FOTO. Fosta ispită de la Insula Iubirii nu ratează nicio ocazie să își arate dragostea...
Ce i-ar fi provocat, de fapt, moartea lui Andrei Versace? Medicii legiști au anunțat rezultatele...
Profesorul de la Colegiul Sf. Sava din Capitală, acuzat că a violat un băiat de...
Florin Salam, primele declarații după ce Roxana Dobre și-a luat copiii și s-a mutat la...
Dieta STRICTĂ a lui David Popovici! Alimentele pe care nu le mănâncă niciodată: Este un...
Rezultate Titularizare 2024. Edu.ro a publicat notele finale ale profesorilor, după contestaţii
'Durere mare'- Părinții doctoriței Gavril, reacție sfâșietoare
Când vor primi românii pensiile recalculate! Mariu Budăi a făcut anunțul: „Începând cu data de..”
Au făcut spectacol în valurile mării! Laurette, Andra sau Alexandra Stan nu au ţinut cont...
Simptome filtru de polen înfundat. Ce se întâmplă dacă circuli cu un filtru îmbâcsit
USR o acuză pe Ligia Deca de tolerarea abuzurilor sexuale din curtea SNSPA
Au AMUȚIT toți! Inteligența Artificială A ȘOCAT la Olimpiada de Matematică
Răsturnare totală de situație în cazul UDREA. E nevinovată. A apărut dovada
Marele pericol care îl paște pe Prințul Harry. Salvarea ar veni de la Regele Charles
Insula Iubirii Plus, sezonul 8. Diandra nu știe dacă își dorește să continue idila cu...
VIDEO Reacția halucinantă a tatălui adolescentului care a ucis un copil în Pantelimon. Ireal cum...
Culiță Sterp, dezvăluiri neașteptate despre relația cu socrii! Cum se înțelege artistul cu părinții Danielei...
Alexandru Ciucu speră la o împăcare cu Alina Sorescu: ”M-am gândit la o vacanță în...
BANCUL ZILEI. O blondă intră tremurând într-o farmacie: - D..d..doaaamnăă..a..veve..ți vi..vibratoare?
Câinii pot mirosi stresul oamenilor, iar acesta îi afectează profund, arată un studiu