Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) va organiza o licitație pentru a desemna o agenție care să gestioneze o campanie media în valoare de maxim 3,9 milioane de euro, care se va desfășura în presa germană în perioada martie 2014 – mai 2015.
Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocați 1,957 milioane de euro și pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunț publicat de autoritate.
Alocarea bugetului destinat promovării TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care două generaliste și unul cu profil de turism.
Pentru presa scrisă, bugetul alocat se va împărți între două ziare cu circulație importantă, trei publicații specializate în turism și trei reviste generaliste.
Agenția care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel puțin un reprezentant pentru implementarea și urmărirea desfășurării proiectului. Acesta trebuie să facă dovada că are minim trei ani de experiență în domeniu.
Este obligatorie prezentarea de către participanții la licitație a unui acord scris sau a unei convenții scrise stabilite între ofertant și posturile TV, respectiv publicația propusă de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnică, precum și a condițiilor financiare ofertate. Va câștiga oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, potrivit ANT.
Autoritatea Națională de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.