„Publicitatea ajută la finanțarea universului digital”, a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.
„Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunțuri pot să cumpere (spații publicitare) în media online, fiind convinși că anunțurile lor ajung la persoane reale și că rezultatele pe care le obțin se bazează pe un interes real”, a continuat Neal Mohan.
Companiile care plasează anunțuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcție de numărul de clicuri pe care acestea le generează – element care ar trebui să reflecte interesul internauților.
Pirații cibernetici fraudează acest sistem declanșând clicuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.
Google intenționează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe și video, afirmă Neal Mohan.
Grupul american va aduce astfel o garanție suplimentară pentru companiile care plasează anunțuri în ceea ce privește fiabilitatea statisticilor sale de frecventare și deci asupra facturilor care trebuie achitate.
Detaliile financiare ale acestei tranzacții nu au fost divulgate.