Cei care vor să participe la acest eveniment, organizat de Discovery Networks cu sprijinul UPC România, se pot alătura uneia dintre cele trei echipe formate din „forțe speciale”, care îl vor vâna pe Joel Lambert. Astfel, oricine le poate da o mână de ajutor online urmăritorilor, devenind parte a „creierului” care le va da indicații despre localizarea lui Joel pe teren. Aceștia trebuie să se înscrie pe site-ul www.bucharestmanhunt.discovery.ro, până pe 28 februarie inclusiv.
Pe parcursul urmăririi, participanții vor putea fi alături de Joel Lambert și de „trupele speciale” prin intermediul camerelor care vor filma întreaga acțiune și o vor transmite live prin video streaming pe site-ul dedicat campaniei.
Competiția are și premii – trei dispozitive GPS Garmin MAP 62 care vor fi acordate prin tragere la sorți fanilor care se vor înscrie în competiție.
„Manhunt” este o nouă emisiune care îl urmărește pe Joel Lambert, fost membru al trupelor de elită SEAL, într-o versiune extremă a jocului „de-a v-ați ascunselea”. Având la dispoziție doar ceea ce poate duce într-un rucsac, Joel se întrece cu membri ai celor mai prestigioase trupe militare de elită și echipe de urmărire din lume, încercând să reziste 48 de ore fără a fi prins. Punând în prim-plan fiorul urmăririi, dar și ingeniozitatea permanent alimentată de spaima fugarului de a nu fi prins, programul menține un nivel ridicat de adrenalină.
„Manhunt” va avea premiera duminică, 2 martie, de la ora 22.00.
Filmat în Statele Unite, Polonia, Africa de Sud, Filipine, Panama și Coreea de Sud, fiecare episod îl urmărește pe Joel, care are un oarecare avans la momentul când pleacă dintr-un punct inițial, prestabilit. Cum în joc sunt deopotrivă reputația lui și mândria națională a trupelor de elită care îl urmăresc, miza este extraordinar de ridicată. În mai puțin de două zile, Joel trebuie să ajungă într-un punct final al cursei – de asemenea prestabilit – fiindcă altfel riscă să fie prins. Pentru a supraviețui, el are la dispoziție provizii minime, dar trebuie să-și facă rost pe traseu, prin forțe proprii, de orice altceva îi mai trebuie.
Expert în misiuni de evadare și fugă, Joel identifică și folosește în favoarea sa punctele slabe ale fiecărei unități de elită. Însă misiunea lui este îngreunată pentru că el trebuie să facă față deshidratării, foamei și forțelor naturii.
„Manhunt” este un program produs pentru Discovery Networks International (DNI) de către Discovery Studios. Sarah Davies este producătorul executiv pentru DNI, iar Eddie Barbini și Brian Knappmiller sunt producătorii executivi pentru Discovery Studios.
Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) face parte din una dintre cele mai importante companii media din lume în domeniul programelor non-ficțiune, Discovery Communications. Programele Discovery sunt difuzate în 27 limbi, ajungând la peste 244 de milioane de abonați din 118 țări, de pe trei continente.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 200 de orașe. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.188.300 de clienți ai companiei. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.