Campania Gândul „Why don’t you come over” a fost premiată, marți seară, la Gala International Advertising Association, trofee revenind atât directorului editorial Gândul Claudiu Pândaru și directorului de marketing al Mediafax Group Lucian Mindruță, precum și lui Mihai Gongu de la GMP Advertising.
Cei mai buni reprezentanți ai tuturor companiilor membre International Advertising Association (IAA) – clienți, agenții și mass-media – au primit recunoașterea industriei pentru performanțele deosebite realizate anul trecut, la cea de-a VI-a ediție a Premiilor de excelență IAA, care a avut loc marți seară, la Ateneul Român.
Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenți la ceremonie și s-au numărat printre personalitățile care au decernat cele 12 trofee, acordate în trei categorii: media, agenții și clienți.
La categoria dedicată agențiilor, premiul pentru excelență în creație publicitară i-a revenit lui Mihai Gongu (GMP Advertising), premiul pentru excelență în managementul comunicării, lui Lorand Balint ( Leo Burnett România), iar premiul pentru excelență în relații publice, Monicăi Jitariuc (The Practice România). Premiul pentru excelență în operațiuni media nu a avut câștigător.
Totodată, în categoria dedicată clienților, premiul pentru excelență în marketing general i-a fost acordat lui Mihai Bordeanu (Dacia Renault), premiul pentru excelență în marketing specializat, Cristinei Micu (ING Bank România), premiul pentru excelență în relații publice, lui Claudiu Pândaru și lui Lucian Mindruță (Gândul), premiul pentru excelență în responsabilitate socială, Lidiei Solomon (Vodafone România).
Astfel, la categoria media, premiul pentru excelență în educare și informare TV le-a fost decernat, ex-aequo, lui Andi Moisescu (Apropo TV) și Moise Guran (TVR). De asemenea, premiul pentru excelență în educare și informare non-TV a fost primit de Petre Barbu (Forbes România).
Premiul pentru excelență în entertainment TV le-a fost acordat lui Smiley și Pavel Bartoș (Pro TV), iar echipa Times New Roman a primit premiul pentru excelență în entertainment non-TV.
De asemenea, premiul de excelență pentru tinere speranțe i-a revenit Ioanei Filip (McCann Erickson România), premiul pentru excelență în educație pentru marketing și comunicare, Afroditei Blasius (Bridge Communication) și lui Sorin Psatta (Graffiti BBDO Romania), acesta din urmă primind și premiul pentru personalitatea anului în marcomm.
IAA este organizație tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienți și agenții de publicitate până la mass-media. Este o asociație ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci și are o organizare globală, cu baze în 96 de țări.
În Romania, IAA reunește peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii și agenții de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaționale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.