Adidas a decis să retragă din comerț o ediție limitată de tricouri pentru Campionatul Mondial de Fotbal după ce autoritățile din Brazilia, țara gazdă a competiției, s-au plâns că acestea „dau un caracter sexual” imaginii țării, scrie BBC.
Unul dintre modele ilustra o tânără îmbrăcată sumar, mesajul imprimat fiind „Urmărești să înscrii?”, în timp ce un alt model ilustra o inimă în interiorul căreia se afla o imagine stilizată a unor bikini, mesajul fiind „I ♥ Brazil” (iubesc Brazilia n.r.).
Embratur, board-ul pentru turism din Brazilia, susține că se opune vehement oricăror produse care asociază imaginea Braziliei cu sex appeal-ul.
Adidas este unul dintre sponsorii oficiali ai Campionatului Mondial și furnizorul de mingi al competiției.
În urma controversei, compania a decis să retragă linia de tricouri ce urma să fie comercializată în Statele Unite.
„Adidas ia în considerare opiniile consumatorilor și partenerilor săi. Prin urmare, anunțăm că aceste produse nu vor mai fi vândute”, au precizat reprezentanții companiei într-un comunicat.