Noul disc, care include deja single-ul recent lansat „Magic”, reprezintă prima colaborare a grupului britanic cu casa de discuri Parlophone/ Atlantic.
Fanii care au lansat comenzi pentru „Ghost Stories” vor putea să descarce automat noul single „Magic”, care este deja difuzat pe canalul de pe YouTube dedicat trupei Coldplay.
Precedentul album al formației britanice s-a intitulat „Mylo Xyloto” și a fost lansat în 2011.
În august 2013, Coldplay a lansat piesa „Atlas”, care a făcut parte din coloana sonoră a filmului „The Hunger Games: Catching Fire”.
O ediție de lux, pe CD, a albumului „Ghost Stories”, va include un bonus de trei piese și va putea fi cumpărată exclusiv de pe site-ul target.com/coldplay.
Coldplay își va promova noul album printr-un turneu mondial care va debuta cu un show la ediția inaugurală a iTunes Festival din cadrul evenimentului South by Southwest (SXSW) din Statele Unite, pe 11 martie. Acel concert va fi difuzat în direct pe internet și la cerere prin intermediul platformei iTunes Store.
Trupa Coldplay, care îi are în componență pe Guy Berryman, Jonny Buckland, Will Champion și Chris Martin, a vândut mai mult de 60 de milioane de discuri în toată lumea și a câștigat numeroase trofee, inclusiv șapte premii Grammy și opt Brit Awards.