Omul de afaceri Ovidiu Tender a declarat că Fly România nu intenționează să ia pasageri de la Tarom.
„Vrem să le facem concurență mașinilor, pentru că aceste zboruri sunt mai ieftime decât mașinile”, a declarat Ovidiu Tender.
„Pentru început, vom lansa mai multe rute care vor acoperi atât destinații clasice, cu o cerere bine determinată, cum este București-Timișoara, unde propunem un tarif de 69 de euro, cât și destinații inedite sau sezoniere, cum va fi cursa București-Antalya, operațională din iunie”, a declarat marți, într-o conferință, Cătălin Buțu, directorul general al Ten Airways, din care face parte Fly România.
Zborurile pe ruta Timișoara-București vor avea o frecvență zilnică, exceptând ziua de sâmbătă, iar din Tulcea vor zbura spre București trei curse pe săptămână.
Pe rutele internaționale vor fi operate două zboruri pe săptămână din Tulcea spre Bergamo, spre Verona vor fi trei zboruri săptămânale din Timișoara și București, spre Barcelona vor pleca în fiecare săptămână trei curse din Capitală, iar spre Frankfurt vor fi trei zboruri pe săptămână din București și unul din Tulcea.
Pentru rutele interne tarifele vor fi unice, respectiv 69,9 euro/zbor pentru București-Timișoara și 49,9 euro/zbor pentru București-Tulcea, în timp ce pentru zborurile internaționale tarifele pornesc de la 29,9 euro/zbor. În tarife sunt incluse și transportul unui bagaj de cabină de maxim 7 kilograme și al unuia de cală de cel mult 20 de kilograme, dar și servicii de catering la bord.
Zborurile vor fi operate cu aeronave de tip MD-82 și MD-83, aparținând Ten Airways, care le-a achiziționat de la Alitalia.
Ten Airways și-a început activitatea în 2010 și de atunci a operat în sistem charter și wet lease, sistem care presupune închirierea aeronavei cu tot cu echipaj și servicii pentru a opera în numele altei companii.