În bază organică, excluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, veniturile au urcat cu 3,7%, precizează compania într-un raport publicat joi.
Carrefour notează că vânzările din Europa au crescut, în bază organică, cu evoluții pozitive atât pe piața franceză, cât și în Spania, Belgia și România.
Pe piețele emergente, veniturile au înregistrat de asemenea creștere, în bază organică, datorită performanțelor bune ale operațiunilor din Argentina și Brazilia și extinderii operațiunilor din China.
Pe de altă parte, grupul a înregistrat o scădere de 5,6% pe piața italiană în bază organică.
Veniturile Carrefour din primul trimestru sunt în linie cu estimările analiștilor contactați de Bloomberg, grupul continuând programul de revigorare a afacerilor din Europa.
Compania analizează vânzarea unei participații la divizia din Brazilia anul viitor și se concentrează, în Europa, pe o strategie de prețuri reduse și servicii mai bune pentru clienți în încercarea de a consolida revenirea afacerilor din Franța și de a accelera vânzările pe celelalte piețe.
Acțiunile grupului nu au înregistrat o variație semnificativă de la începutul acestui an. Carrefour are o capitalizare de piață de circa 21 miliarde euro.
Carrefour România deține o rețea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express și un magazin online.
Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012.