„Vom studia acest proiect în 2015. Vrem să profităm de experiența celorlalți colegi pentru a face un test, eventual în 2016. Este o activitate dificilă, unde se înregistrează frecvent pierderi”, a declarat într-o conferință de presă directorul general al retailerului, Patrick Espasa.
Carrefour a fost primul retailer care și-a deschis magazin online cu produse din toate categoriile FMCG. Lansat oficial la sfârșitul lunii iulie a anului trecut, serviciul este disponibil pentru București și localitățile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.
În decembrie și Cora, care deține 12 hipermarketuri, s-a extins pe online, lansând conceptul drive, găzduit de magazinul Lujerului. Prin intermediul coradrive.ro, clienții pot să cumpere produsele online și le ridică ulterior din magazin.
O altă rețea de retail care analizează intrarea pe comerțul online este Mega Image.
Auchan România a încheiat în această săptămână procesul de rebranding al celor 20 de magazine real cumpărate de la grupul german Metro, odată cu inaugurarea de sâmbătă, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.
În noua sa dimensiune, Auchan România are 31 de magazine deschise în 18 orașe și alte două unități în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, 11.000 de angajați, trei platforme logistice, 70,5 milioane de clienți anual.