Potrivit studiului, Facebook este este principalul canal folosit de românii din mediul rural, după Google Search.
„Dezvoltarea personală și cultură generală sunt arii de interes preponderente, precum și familia, sănătatea, gospodăria. Nu sunt preocupați de distracție, ci mai degrabă să se dezvolte. Majoritatea au venituri mici și medii care vin în general din salarii și alocații, așa că doresc să-și îmbunătățească statutul personal prin dezvoltare”, se arată în studiul citat.
Potrivit aceleiași surse, românii din mediul rural sunt conectați la tehnologie – jocul pe calculator este în top, devansând activități „clasice”, cum ar fi statul de vorba la bar cu vecinul, lucrul manual sau mersul la biserică.
„Pentru ei, online-ul e un mediu de conectare, și nu de afirmare. Fie caută informație, fie caută conectare: 26% află de evenimentele care se întâmplă în mediul rural din online”, se mai arată în studiu.
În plus, locuitorii din mediul rural sunt conectați și cu brandurile. Observă atât reclamele amuzante, cât și pe cele informative.
„Dacă informația le este utilă, o vor memora și vor cumpără produsul. Chiar dacă majoritatea veniturilor sunt cheltuite pe utilități și mâncare, oamenii sunt interesați de ceea ce au de spus brandurile”, se mai arată în studiul citat.