1,91 milioane de români au urmărit marți seara prima ediție a sezonului patru al show-ului „Vocea României”. Astfel, ProTV s-a clasat pe prima poziție, cu o diferență de 650.000 de telespectatori față de postul următor clasat, Antena 1, unde în același timp a fost difuzată emisiunea „Next Star”, relateată paginademedia.ro.
„Vocea României” a condus clasamentul audiențelor pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial.
Show-ul a avut, la orașe, o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi, după Pro TV, a fost Antena 1, cu o audiență aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut.
Pe publicul comercial, Pro TV a avut o audiență aproape triplă față de locul secund. Dacă la „Vocea României” se uitau, în fiecare minut, 740.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani și o cotă de piață de aproape 35%, Antena 1 avea, pe intervalul „Next Star”, 273.000 de telespectatori pe minut.
Anul trecut, emisiunea „Vocea României” a început pe 28 septembrie.Audiența înregistrată atunci a fost de 2,2 milioane de români pe minut la nivel național, dintre care 1,3 milioane din orașe.