Acestea sunt câteva dintre problemele semnalate de UEFA pe care România trebuie să le rezolve în următorii șase ani înainte să fie gazda Euro 2020.
Pe Autostrada A3, care ar trebui să lege Bucureștiul de granița cu Ungaria, se circulă în prezent doar pe 110 kilometri din totalul de 584 de kilometri. Surse din FRF, susțin că aceasta nu va fi însă o problemă având în vedere faptul că autoritățile au garantat că A3 va fi funcțională în întregime până în 2020, scrie Mediafax.
Lipsa unei legături directe între aeroport și stadion a reprezentat o altă problemă sesizată de cei de la UEFA. „Aeroportul, centrul orașului și stadionul sunt mai degrabă slab legate între ele de linii de autobuz, iar numărul acestora trebuie sporit în mod considerabil”, se arată într-un raport al UEFA.
Pe lângă schimbările care ar putea să apăra în cazul transportului pe liniile de autobuz, până în 2018 vom avea o nouă linie de metrou, Magistrala 6, care va lega Gara de Nord de aeroportul Otopeni, după cum dau asigurări reprezentanții Metrorex. Valoarea estimată a contractului este de 1,05 miliarde de euro, fără TVA, iar în momentul de față „a fost angajată consultanță și se lucrează la revizuirea studiului de fezabilitate, a proiectului tehnic și a documentației de licitație pentru execuția lucrărilor de structură la stații și tunele”, potrivit unui anunț publicat pe site-ul Metrorex.
Sursă: YouTube
Arena Națională, care va găzdui trei meciuri în faza grupelor Euro 2020 și un meci în optimile de finală, trebuie modernizată. Stadionul din Capitală cu 54.851 de locuri, construit în anul 2011, trebuie să își mărească numărul de locuri de parcare. De asemenea, aici trebuie construite spații pentru sponsori.