Prima pagină » Economic » Planurile McDonald’s pentru rețeaua de cafenele din România

Planurile McDonald’s pentru rețeaua de cafenele din România

Planurile McDonald's pentru rețeaua de cafenele din România
McDonald's vrea să-și dubleze numărul de cafenele din România până la sfârșitul anului viitor, la 20 de unități, dintre care patru vor fi deschise în acest an, și în același timp caută terenuri pentru extinderea lanțului de restaurante, în condițiile în care nu a deschis niciunul în acest an.

McDonald’s va deschide până la finele anului patru cafenele McCafe, din care două în București și câte una la Ploiești și Târgu Mureș.

„Vrem să devenim un lanț relevant de cafenele în București. Ținta noastră este să ajungem la 20 de cafenele în România până la sfârșitul anului. Investiția diferă foarte mult de la locație, la locație”, a declarat pentru MEDIAFAX Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s România.

În ceea ce privește planurile privind deschiderea de noi restaurante în România, Boaje a menționat că în prezent compania caută terenuri, iar investițiile vor avea loc în momentul în care vor fi găsite locațiile potrivite.

„Nu am deschis niciun restaurant nou în acest an, iar anul trecut am deschis două. În schimb, am finalizat modernizarea a patru restaurante, iar procesul continuă. Căutăm terenuri pentru noi restaurante în București și în marile orașe, însă este destul de dificil să găsim ceea ce ne trebuie, respectiv loturi de 2.500-3.000 de metri pătrați în amplasamente foarte bune. Piața terenurilor este încă în așteptare”, a adăugat Boaje.

McDonald’s a intrat pe piața românească în 1995 cu un restaurant în Piața Unirii și în prezent deține o rețea de 67 de restaurante în România, iar cifra de afaceri a totalizat anul trecut 94,8 milioane de euro (415 milioane de lei), în creștere cu aproape 6% față de 2012.

„Am fost tot timpul pe creștere, iar pentru acest an estimăm o creștere a afacerilor superioară celei de anul trecut. Creșterea vine din adaptarea produselor la cererea pieței, din inovare, din surprize (…)”, a mai spus Boje.

McDonald’s concurează pe piața restaurantelor fast-food cu rețele precum KFC, Subway sau Pizza Hut.

Citește și