H&M a deschis în România, în perioada decembrie-august, șapte magazine și a ajuns la o rețea de 35 de unități pe piața locală, se arată într-un comunicat al companiei.
Creșterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 35%.
De asemenea, și în trimestrul al treilea al anului fiscal, perioada iunie-august, retailerul a înregistrat un avans semnificativ al vânzărilor în România, de 50%, la 315 milioane de coroane (34,3 milioane de euro) față de 210 milioane de coroane, în același interval din 2013.
La nivel de grup, vânzările H&M (incluzând TVA) au crescut cu 18% în primele nouă luni ale anului financiar, la aproape 127 miliarde de coroane (13,83 miliarde de euro). La trimestru, vânzările au avansat cu 21%, la 45,2 miliarde de coroane (4,92 miliarde de euro).
Profitul după taxe al grupului a crescut la 13,7 miliarde de coroane (1,49 miliarde de euro) la nouă luni și la 5,29 miliarde de coroane (575,9 milioane de euro) în trimestrul al treilea.
Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat în Suedia în 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză.
(Luiza Chiroiu, [email protected])