Prima pagină » Economic » Un nou brand de hoteluri intră în România

Un nou brand de hoteluri intră în România

Un nou brand de hoteluri intră în România
Accor anunță deschiderea la începutul lunii noiembrie a primului hotel sub brandul Mercur din România, în centrul Bucureștiului, unitatea aparținând unei familii de stomatologi, dar operată sub managementul grupului hotelier francez.

Hotelul de 4 stele este situat în apropiere de Ateneul Român și Muzeul George Enescu și are 114 camere, trei săli de conferințe și 30 de locuri în parcarea subterană, potrivit unui comunicat al hotelului.

Hotelul va funcționa sub numele Mercure Bucharest City Center și este deținut de investitorul local Dentotal Investment și finanțat de GarantiBank România. Lanțul hotelier Accor, proprietarul brandului Mercure, se va ocupa integral de conducerea hotelului, cu acționarii căruia a semnat un contract de management.

Mediafax a scris despre proiect din luna iunie.

Rețeaua Mercure este prezentă în 51 de țări, cu peste 750 de hoteluri de 3 și 4 stele.

Accor, cel mai mare operator de hoteluri din lume, are activități în 92 de țări, cu peste 3.500 de hoteluri, însemnând circa 450.000 de camere.

Grupul operează mai multe rețele, printre care Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, Adagio, ibis, hotelF1 și MGallery.

În România, Accor are șase hoteluri, cu 1.221 de camere, un hotel Pullman, un Novotel și patru ibis.

Citește și