Pentru a patra rundă consecutiv, Vocea României bate X Factor pe intervalul în care cele două show-uri s-au intersectat în mod direct. X Factor, care a durat cu jumătate de oră mai mult, și-a luat o revanșă târzie, după încheierea spectacolului de la PRO TV, după cum puteți vedea mai jos.
La nivel național, „Vocea României” a avut o medie de 1,9 milioane de telespectatori la nivel național, în timp ce „X Factor” a atins 1,3 milioane de telespectatori. Locul 3 i-a revenit postului Kanal D, care a difuzat „Suleyman” și a strâns 1,1 milion de telespectatori.
Vârful înregistrat de „Vocea României” a fost de 2,65 de milioane de telespectatori (la ora 22.20), în timp ce „X Factor” a avut maximum 2,3 milioane de telespectatori (la ora 22.50).
La orașe, „Vocea României” a fost urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce showul de pe Antena 1 era urmărit de 840.000 de persoane.
Pe publicul comercial (18-49 de ani), „Vocea României” a avut 705.000 de telespectatori, iar „X Factor” – 430.000.
O situație interesantă s-a petrecut după finalul showului de pe PRO TV, în jurul orei 22.45. Telespectatorii au mutat pe Antena 1, care între 22.45 și finalul „X Factor”, timp de jumătate de oră, a avut de două ori mai mulți telespectatori decât PRO TV.