Potrivit Business Insider, compania a pierdut din cota de piață în fața unor branduri precum Chipotle și Five Guys. În cadrul unei conferințe recente cu investitorii și analiștii, directorul executiv McDonald’s, Don Thompson, a dezvăluit cele mai mari patru probleme cu care se confruntă lanțul de restaurante și a oferit câteva soluții.
Furnizarea celei mai bune valori
McDonald’s a experimentat în ultimii ani mai multe produse, precum hamburgerii cu vită Angus și Chicken Selects. Pe de altă parte, compania a ignorat unul din cele mai importante puncte forte ale sale. „Valoarea este unul din cei mai puternici piloni ai noștri”, a declarat Thompson. „Astfel, trebuie să continuăm poziția în funcție de acest atribut”, a continuat el.
Brandul american încearcă să-i atragă pe clienții strâmtorați la buzunare cu produse ieftine, precum Jalapeno McDouble și Buffalo Ranch McChicken.
Serviciuldrive-thru trebuie reformat
Serviciul drive-thru de la McDonald’s a devenit ineficient în ultimii ani, din cauza meniurilor prea complexe. Thompson a conștientizat această problemă și a declarat că i-a trimis pe reprezentanții companiei într-o „perioadă de reevaluare”. În urma acestui proces, McDonald’s ar putea angaja mai mulți oameni, iar cei vechi ar putea primi noi funcții. Compania își remodelează bucătăriile din Europa, pentru a oferi servicii mai rapide.
Marketing mai bun
Thompson recunoaște că mulți se feresc de mâncarea de la McDonald’s și o consideră nesănătoasă. Problema a fost exacerbată de scandalul fabricii fast-food din China a companiei. Pentru a beneficia de o imagine publică mai pozitivă, McDonlad’s realizează un audit global al departamentului de marketing. Thomspon a precizat că va face noi angajări în departamentul respectiv.
Simplificarea meniului
Meniul McDonald’s a crescut cu 70% începând cu 2007. Noile produse reprezintă o povară pentru angajați și contribuie la cozile interminabile din restaurante. Francizele doresc ca meniurile să fie mai simple. De asemenea, ingredientele și echipamentele suplimentare costă mai mulți bani.
Thompson a subliniat că McDonald’s va reveni la structura tradițională. „Vom reduce semnificativ complexitatea operațiunilor în restaurantele noastre, pentru a eficientiza onorarea comenzilor”, a conchis Thompson.