Prima pagină » Magazin » O nouă televiziune americană se lansează în România pe 5 noiembrie

O nouă televiziune americană se lansează în România pe 5 noiembrie

O nouă televiziune americană se lansează în România pe 5 noiembrie
O televiziune americană se lansează în România pe 5 noiembrie, cu programe în premieră exclusivă

„Din 5 noiembrie, canalul favorit al Americii vine în România, vine în casele noastre!”, spunea pe 15 octombrie compania AMC Networks, care deține televiziunea AMC, într-un anunț remis agenției MEDIAFAX.

Luni, AMC Networks a anunțat, într-un comunicat remis MEDIAFAX, că, odată cu lansarea în România a televiziunii AMC, care va înlocui MGM Channel, vor fi difuzate în premieră exclusivă două seriale originale – „Halt and Catch Fire” și „The Divide” -, ambele subtitrate în limba română.

Până în prezent, AMC a fost disponibilă doar în America de Nord, iar, din 5 noiembrie, televiziunea va debuta la nivel european.

AMC Networks, care deține televiziunea, a anunțat în această vară schimbarea imaginii MGM Channel și redenumirea lui în AMC. Astfel, pe 5 noiembrie, AMC Networks International – Central Europe va lansa televiziunea AMC în 14 țări, inclusiv România. De asemenea, rețeaua se va extinde în peste 120 de țări din lume.

AMC este una dintre cele mai populare televiziuni din SUA. Aceasta este singura televiziune prin cablu care a câștigat un premiu Emmy pentru cel mai bun serial dramatic patru ani la rând, cu „Mad Men”, și șase ani din ultimii șapte cu serialul „Breaking Bad”. În plus, rețeaua AMC deține cel mai urmărit serial dramatic de pe cablu din istorie și principalul show preferat de adulții cu vârste între 18-49 ani din ultimii doi ani – „The Walking Dead”.

„AMC este considerat de majoritatea ca fiind unul dintre jucătorii principali din a doua eră de aur a televiziunii”, a declarat Málnay B. Levente, Chief Executive Officer al AMC Networks International – Central Europe. „În ultimii ani, serialele au luat locul filmelor de lungmetraj ca subiect principal de conversație, iar AMC a fost un factor major al acestui trend. Poveștile antrenante și dramatice și abordarea specială cinematică a serialelor sunt acum disponibile pentru telespectatorii români, din 5 noiembrie”, a adăugat acesta.

AMC va încerca să ofere telespectatorilor „ceva mai profund, ceva mai bogat sau pur și simplu «ceva mai mult»”. De altfel, „AMC: Ceva mai mult” este și sloganul televiziunii.

„Din 2015 plănuim să difuzăm noi programe la doar câteva zile distanță de debutul lor în SUA, astfel ne asigurăm că programele AMC sunt disponibile telespectatorilor noștri foarte repede”, a mai spus Málnay B. Levente.

Drepturile de difuzare ale AMC includ drepturile de distribuție pe ecrane multiple și partenerii de distribuție pot oferi VOD (video-on-demand) și opțiuni de TV Everywhere. TV Everywhere este un model de afacere prin care distribuitorii (de exemplu, rețelele de cablu) permit clienților să acceseze conținutul de la propria lor rețea prin intermediul serviciilor bazate pe internet, de pe orice dispozitiv (inclusiv tablete).

În ceea ce privește programul difuzat, AMC va pune accentul pe seriale în timpul săptămânii și pe filme în weekend-uri.

AMC va difuza în premieră exclusivă serialul „Halt and Catch Fire”, începând din 5 noiembrie, de la ora 22.00, urmând ca noi episoade să fie transmise în fiecare miercuri. Totodată, serialul „The Divide” va începe la AMC, pe 6 noiembrie, de la ora 22.00, și vor fi difuzate noi episoade în fiecare joi. Zilele de miercuri și joi vor fi dedicate în viitor premierelor de seriale.

AMC va difuza și filme, precum cele semnate de Woody Allan, în fiecare marți din noiembrie – „Manhattan”, „Interiors”, „Another Women”, „Broadway Danny Rose”, „Crimes and Misdemeanors”, „Radio Days”, dar și pelicule clasicele – „Capote”, „Bad Influence” și „The Long Goodbye”.

„Halt and Catch Fire” este un serial creat de producătorii executivi ai premiatului serial AMC „Breaking Bad”. Acesta surprinde apariția erei computerelor personale de la începutul anilor ’80, când un trio neobișnuit – un vizionar, un inginer și un geniu – își asumă riscuri atât personale, cât și profesionale în cursa construirii unui computer ce va schimba lumea pe care o știm.

Seria de 10 episoade este creată de Christopher Cantwell și Christopher C. Rogers, iar producătorii executivi sunt showrunner-ul Jonathan Lisco, Mark Johnson (Breaking Bad, Rectify) și Melissa Bernstein. Filmat în Atlanta, serialul îi are în rolurile principale pe Lee Pace („Guardians of the Galaxy”, „Marmaduke”, „Miss Pettygrew Lives for a Day”, „Twilight” partea 1 și 2), Scoot McNairy („Argo”) și Mackenzie Davis („Smashed”).

„The Divide” este scris și cocreat de Richard LaGravenese („Behind the Candelabra”, „The Fisher King”, „The Bridges of Madison County”), care a fost nominalizat la premiile Oscar și Emmy. Lansat în 2014 și format din opt episoade, serialul este o explorare a moralității, ambiției, eticii, politicii și rasei în sistemul judiciar de astăzi, privit prin ochii unei asistente sociale pasionate și ai unui la fel de pasionat procuror, care are însă, alt punct de vedere. Asistenta socială este implicată în cazul unui deținut condamnat la moarte pentru crimă, pe care ea îl consideră nevinovat, dar se trezește că se confruntă cu împătimitul procuror. Serialul este despre confruntarea lor, viețile lor personale și vinovăția sau nevinovăția unui deținut.

AMC Networks International – Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este o companie lider internațional în domeniul audiovizualului și distribuției de televiziuni tematice, cu accent pe piața din Europa Centrală și de Est. Portofoliul actual al companiei include 12 branduri de televiziune din patru genuri – sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Film Café. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile și piețele locale și sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, la cerere și dispozitive mobile.

AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment care ajung la abonații din peste 140 de țări și teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include și branduri globale, ca Sundance Channel și AMC.

În România, serviciile de marketing și distribuție pentru AMC Networks sunt realizate de Tematic Cable SRL.

MGM Channel – unul dintre cele mai cunoscute televiziuni de film – s-a lansat în România în octombrie 2006 și este în totalitate subtitrat în limba română. Având ca simbol de brand maiestuosul leu, MGM Channel difuzează producții de toate genurile: de la comedie, filme romantice, dramă la acțiune și aventură.

În prezent, MGM Channel este inclusă în rețeaua UPC, cablu și satelit, dar și în grilele unor operatori mici și mijlocii din România, astfel televiziunea AMC va putea fi recepționată din 5 noiembrie de abonații acestor rețele.