Patru asociați au ajuns, în doi ani, la o afacere de 8,5 milioane de euro din vânzarea de salate.
„Businessul nostru are o istorie de 2 ani și jumătate și deja am ajuns la o cifră de afaceri de 8,5 milioane de euro și să vindem 150.000 de salate pe lună. La SaladBox suntem 4 asociați, iar obiectivul nostru este să devenim un jucător important pe piața din Europa de mâncare sănătoasă. În România vrem să ajungem la 50 de locații, însă vrem să ne extindem internațional”, a spus la ZF Live Dan Isai, unul dintre partenerii SaladBox.
SaladBox urmează să desÂchidă un departament și în Germania, la Stuttgart. „Noi sperăm ca anul viitor să ajungem la 16 milioane de euro cifră de afaceri”, a mai declarat Dan Isai.
Bucureștiul este cea mai profitabilă locație pentru businessul SaladBox, în special pentru că în Capitală locuitorii au un apetit mai ridicat pentru mâncarea sănătoasă și mai „sofisticată”, cu somon, vită și combinații de ingrediente mai speciale, a menționat Isai. Românii preferă în general salata cu carne, iar pe lângă porția de mâncare vor și o băutură, care completează bonul până la o valoare medie de aproximativ 18 lei.
Citește integral articolul în Ziarul Financiar