Prima pagină » Magazin » Peste 1,5 milioane de telespectatori în cele patru ore de „Voce”. Ce s-a întâmplat pe intersecția cu „X Factor”

Peste 1,5 milioane de telespectatori în cele patru ore de „Voce”. Ce s-a întâmplat pe intersecția cu „X Factor”

Peste 1,5 milioane de telespectatori în cele patru ore de
Cea de-a doua săptămână de dueluri de la Vocea României a adus Pro TV un număr de 1,5 milioane de telespectatori în cele aproape patru ore de emisiune. Postul s-a clasat pe primul loc pe întregul interval, dar și pe intersecția cu X Factor de pe Antena 1, scrie paginademedia.ro.

Vocea României a depășit în audiență X Factor. Pe intersecția celor două emisiuni, 20.30 – 23.20, Vocea României a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori din întreaga țară. Show-ul s-a menținut la distanță de locul doi, Antena 1, care a avut aproape 1,2 milioane de privitori, potrivit paginademedia.ro.

La orașe, distanța dintre cele două emisiuni a fost de 100.000 de telespectatori. Show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 866.000 de orășeni pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau 760.000.

Și pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani, cele două show-uri se mențin cam la aceeași distanță. „Vocea” a avut aproape 530.000 de persoane, în timp ce „X Factor” a avut 408.000 de persoane.