Potrivit surselor citate, în urma acordului, Dalli va mai produce mărcile de detergenți ale P&G pentru încă trei ani. P&G producea la Timișoara detergenți pentru rufe sub bradurile Ariel, Tide și Bonux, dar și detergent de vase Fairy, pe care le livra atât pe plan local, cât și la export, în țările din regiune.
Procter & Gamble este prezent în România din 1992, iar în 1995 a achiziționat fabrica de detergenți și înălbitori Detergenți SA Timișoara, investiția inițială depășind 40 de milioane de dolari.
În 2010, Procter&Gamble (P&G) a inaugurat la Urlați, în județul Prahova, o fabrică de șampoane și produse de îngrijire a părului, în care au fost investiți peste 100 de milioane de dolari, aceasta fiind și prima investiție greenfield a grupului american în România. Fabrica are patru linii de fabricație, trei de șampoane și una de balsam de păr, iar 90% din producție este destinată exportului.
În acest sens, P&G concesionase 25 de hectare, pe care le-a cumpărat ulterior pentru 3 milioane euro. La momentul deschiderii fabricii, compania arăta că terenul va asigura spațiul necesar pentru o viitoare extindere a capacității de producție, manifestându-și interesul de a aduce și alte produse pentru a fi fabricate la Urlați. De altfel, surse din administrația locală au declarat pentru MEDIAFAX că producătorul are în plan să construiască la Urlați un depozit și încă o fabrică.
În acest an, firma Fater S.p.A., deținută în comun de P&G și Tenimenti Angelini S.p.A, a preluat controlul asupra „Afacerii ACE”, producătorul și distribuitorul clorului marca ACE, de la fabrica Detergenți SA, deținută de P&G. Firma „Afacerea ACE” se ocupă cu fabricarea, ambalarea, distribuirea, promovarea și vânzarea produselor pentru îngrijirea țesăturilor marca „ACE” și era deținută de producătorul Detergenți SA Timișoara, societate din cadrul grupului american Procter&Gamble (P&G).
P&G mai este prezent în România și printr-o divizie de marketing.
În august, gigantul american anunța că intenționează să vândă sau să renunțe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile și a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări și peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, declara directorul general al companiei, A.G. Lafley.
De altfel, cel mai recent anunț este vânzarea Duracell către Berkshire Hathaway în schimbul acțiunilor deținute de fondul de investiții la P&G.
Potrivit datelor de pe site-ul companiei, Dalli Group produce detergenți de rufe, de vase și produse cosmetice sub marcă privată în șapte fabrici situate în Germania, Olanda, Spania și Austria.