UPDATE Black Friday 2014 DOMO.Retailerul electroIT DOMO lansează campaniaBlack Friday, începând de vineri, 21 noiembrie, campanie care are la baza conceptul de o intreaga săptămână de zile de vineri, deci o săptămână de reduceri și oferte speciale pentru clienții săi. Campania de Black Friday se desfășoară atât online, pe www.domo.ro, cât și în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară. Programul de lucru al magazinelor DOMO fiind modificat pentru a răspunde cererii clienților. Astfel, vineri, 21 noiembrie, magazinele se deschid mai devreme, la ora 6 am, iar „vâmbătă”, la ora 8 am și se vor închide mai târziu, pentru a satisface toate cererile clienților. De asemenea, pe lângă prețuri spectaculoase la o gamă largă de produse, clienții găsesc și servicii de asistență, garanție, finanțare, transport, instalare și service.În întâmpinarea săptămânii de Vineri, fiecare magazin a fost pregătit pentru a permite o interacțiune mai bună cu produsele expuse, facilitând studierea, compararea și alegerea acestora. Astfel, clienții vor găsi aici cu ușurință nu doar produsele, dar și informațiile și serviciile personalizate de care au nevoie, oferite de specialiștii DOMO.
Clienții care preferă să își facă cumpărăturile online, au acum la dispoziție o gamă mult mai variată de produse, și beneficiază acum de servicii rapide și de o experiență unică pe platforma www.domo.ro. În cadrul campaniei, clienții vor găsi reduceri la produse ale unor branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, și Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirlpool, Zanussi și Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta și Moulinex, aparate foto Sony, Nikon și Samsung, televizoare Samsung, LG, Sony și Toshiba, dar și tablete și telefoane Samsung, Allview, Utok și Eboda. Compania estimează vânzări cumulate de peste 50% față de ediția anterioară a campaniei Black Friday.
UPDATE 2.DOMOa publicat catalogul pentru Black Friday 2014, Îl puteți descărcaAICI.
UPDATE Black Friday 2014 DOMO 1. Black Friday la DOMO începe în data de 21 noiembrie. Retailerul are o propunere interesantă pentru Vinerea Neagră.
Atât pe site, cât și pe pagina de Facebook a DOMO s-a dat startul campaniei „Ce vrei să-ți aducă Black Friday”.
Astfel, utilizatorii trebuie să se aboneze la newsletter-ul magazinului DOMO, să spună la ce produse vor să vadă reduceri de Black Friday, iar magazinul online promite să țină cont de cererile potențialilor cumpărători.
Potrivit ultimelor informații, Black Friday 2014 la Domo va începe, online, la ora 00:00, pe 21 noiembrie. La fel ca și în anii anteriori, ofertele vor fi disponibile și în magazinele fizice.
Black Friday 2014 DOMO. DOMO va vinde și online, începând cu ora 00:00 pe 21 noiembrie, având în ofertă electronice – Televizor LED 3D Panasonic 47 inci – 2.999 lei și televizor LED 3D Samsung 46 inci – 2.499 lei, dar și telefoane – Samsung Galaxy Ace Dual SIM – 549 lei sau laptopuri – Ultrabook Samsung Seria 5 – 2.999 lei.
DOMO
În iulie 2007, fondul de investiții de private equity Equest Investment Balkans a preluat, prin subsidiara Lynx Property, 75% din acțiunile Domo pentru suma de 62,5 milioane de euro. Equest a cumpărat anterior și principalul retailer de electronice și electrocasnice de pe piața bulgară, Technomarket. Ambele companii au fost ulterior integrate în grupul TechnomarketDomo. Lanțul de magazine Technomarket a fost lansat în anul 1999 de omul de afaceri bulgar Nikolai Kitov.
În mai 2009, Domo a achiziționat rețeaua de nouă magazine Electro World din Ungaria, cu o suprafață medie de vânzare de 5.000 mp. În 2013, s-a constituit SC Digistore SRL, parte a grupului Domo, care administrează activitatea online a companiei și s-a deschis primul Showroom Domo.ro în București la Băneasa Shopping City. Portofoliul DOMO include un numar de peste 8000 produse sub umbrela cele mai importante branduri internationale. În 2014, Eugen Petrov, fost reprezentant al acționarilor și președinte al consiliului de administrație al Domo Retail, a preluat compania în urma unui proces de management buyout. Datele afișate la Ministerul de Finanțe arată că firma Domo Retail a avut anul trecut o cifră de afaceri de 584,06 milioane lei și o pierdere netă de 42,3 milioane lei. Compania avea un număr mediu de 1.022 de salariați în 2013.
BROȘURA DOMO BLACK FRIDAY 2014