Black Friday 2014 Vodafone. Anul trecut, de Black Friday, Vodafone le-a oferit clienților telefoane la 0 euro, precum Nokia Lumia 520, cu abonamentul Smart 15 și extraopțiunea de 200 MB trafic, Sony Xperia L cu Smart 19 și extraopțiunea de 300 MB trafic sau Samsung Galaxy S III, cu RED 45.
Cei care au activat sau reînnoit de Black Friday un abonament Easy, Smart sau RED au primit bonus 1 GB trafic de date, valabil o lună. De asemenea, în data de 29 noiembrie, orice reînnoire făcută prin intermediul www.vodafone.ro/shop le-a adus utilizatorilor de două ori mai multe puncte de loialitate decât într-o perioadă obișnuită a anului.
În data de 26 aprilie 2013, Vodafone a organizat „RED Friday„, oferind reduceri de până la 200 de euro la abonamentele RED. Printre telefoanele mobile la ofertă s-au numărat Sony Xperia Z, BlackBerry Z10, Nokia Lumia 920 și iPhone 5.
VODAFONE ROMÂNIA
Vodafone România face parte din Vodafone Group, care oferă servicii de telecomunicații pentru peste 438 milioane de clienți. Grupul are divizii în 30 de țări de pe cinci continente și peste 50 de rețele partenere în întreaga lume. Compania a intrat pe piața din România în 2005, după achiziția Connex.
Vodafone România este condusă de directorul executiv Ravinder Takkar. Compania a fost prima de pe piața locală care a lansat servicii 4G, în octombrie 2012. În ultimul an fiscal încheiat la 31 martie 2014, Vodafone a înregistrat venituri de 748,5 milioane de euro. La aceeași dată, abonații reprezentau 41% din baza de clienți, iar utilizatorii serviciilor pre-platite – 59%. Serviciile de voce și transmisiuni de date ale Vodafone sunt disponibile pe 86,9% din suprafața României, acoperind 99,4% din populația țării.
Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut în primul semestru al anului fiscal 2014-2015, perioada aprilie-septembrie, la 345,96 milioane euro, de la 381,6 milioane euro în aceeași perioadă a anului trecut.
Câștigul înainte de dobânzi, taxe, deprecieri și amortizări (EBITDA) a coborât de la 114 milioane de lire (136,8 milioane de euro) în primul semestru al anului fiscal trecut la 98 de milioane de lire (121,52 milioane de euro) în perioada aprilie-septembrie din acest an.
La nivelul trimestrului al doilea, perioada iulie-septembrie, veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 5,3% în bază organică prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, la 133 de milioane de lire sterline (167,58 milioane euro), ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, de la începutul lunii aprilie, potrivit unui comunicat transmis de Vodafone România.
Excluzând impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut, în bază organică. Compania avea 8,507 milioane de clienți la 30 septembrie, dintre care 7,914 utilizatori ai serviciilor mobile, reprezentând o scădere cu 60.313, față de trimestrul precedent.
Dintre aceștia, abonații serviciilor Vodafone reprezintă 42,2%, iar utilizatorii de cartele 57,8%. Numărul utilizatorilor de servicii postplătite a crescut cu 1,9 puncte procentuale de la un an la altul. De asemenea, consumul de date mobile a crescut cu 63% în trimestrul încheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În 2014, Vodafone și-a extins acoperirea rețelei 4G în 9 noi orașe, ajungând la un total de 19 orașe. Vodafone a adăugat Baia Mare, Botoșani, Buzău, Brăila, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Tîrgu Mureș în aria de acoperire 4G, alături de orașele deja existente: Arad, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Galați, Timișoara și București. Vodafone oferă utilizatorilor viteze 4G de până la 150 Mbps.