„Această marca va fi redenumită în Extra doar în Marea Britanie și în Irlanda, iar măsura nu va impacta piața din România. Aici, Orbit continuă sa fie cel mai important și mai apreciat brand din portofoliul Wrigley”, precizează compania.
Portalului talkingretail.com a scris săptămâna trecută că Wrigley renunță din luna ianuarie a anului viitor la brandul gumei de mestecat Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra, compania urmând să lanseze și două noi arome.
„2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra și îmbunătățirea ofertei vor favoriza continuarea creșterii”, a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru îngrijire orală, Sue Cobbledick.
În 2015, brandul Extra va beneficia de o investiție în valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing și un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint și Spearmint vor fi inscripționate cu mesajul „Noul nume al Orbit”.
Măsura coincide cu lansarea a două noi arome în cadrul gamei Extra, Strawberry și Bubblegum, care vor avea rolul să atragă cumpărători mai tineri pentru această categorie și să profite de interesul în creștere al consumatorilor pentru produsele de îngrijire orală și cu arome de fructe.
Lansarea va fi susținută printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioadă de 16 săptămâni, care va reaminti beneficiile aduse de guma de mestecat fără zahăr pentru protejarea danturii întregii familii.