În martie, Frans Muller, directorul general al grupului belgian Delhaize, proprietarul Mega Image, declara că retailerul va continua extinderea în București, unde va construi și un nou centru de distribuție care să sprijine aceste planuri.
Totodată, directorul general al Mega Image, Xavier Piesvaux, arăta că potrivit planului, noul centru de distribuție ar trebui să devină operabil în anul 2016.
Mega Image a continuat să fie și în 2014 cea mai dinamică rețea din România, dar și la nivelul din grupului Delhaize, în ceea ce privește deschiderile de magazine. Astfel, peste jumătate din cele 180 de magazine noi anunțate de grupul belgian Delhaize pentru țările în care activează au fost deschise în România.
Extinderea a fost preponderent în București, unde de altfel sunt situate peste 80% din magazinele rețelei, oraș în care retailerul susține că are o cotă de piață de peste 21%.
Rețeaua Mega Image a depășit în acest an 400 de magazine, după ce a deschis 86 de unități noi și a cumpărat 19 din cele 20 de supermarketuri Angst, pe care le-a redeschis sub propriul brand în luna decembrie. Brandurile sub care activează Delhaize în România sunt Mega Image și Shop&Go.
2014 a fost și anul în care numărul magazinelor de proximitate Shop&Go (205) l-a depășit pe cel al supermarketurilor standard Mega Image (194), în care Mega Image s-a lansat pe online în parteneriat cu eMag, operațiuni pentru care a construit și un depozit nou (Mega Drive) și a lansat un magazin specializat în vinuri (Wine Gallery) în mall Vitan. Retailerul mai deține și un magaxin de produse congelate – AB COOL FOOD.
Delhaize este prezent în 9 state cu 3.534 magazine și a avut anul trecut venituri de peste 21 miliarde euro. România face parte la nivelul grupului din regiunea Europa de Sud-Est și Asia, alături de Grecia, Indonezia, Serbia, Bulgaria, Bosnia și Herțegovina.